مشكله يواجهها جميع الشباب و البنات..........

اذهب الى الأسفل

مشكله يواجهها جميع الشباب و البنات..........

مُساهمة  Admin في الإثنين فبراير 04, 2008 2:09 pm

هاااااي ازيكوووووو اخباركو ايه انشاء الله تمام.........؟
النهردا هنكلم عن الحب من على النت طبعا اكيييد كل شاب وكل بنت حبو من على النت بس مش معنى كدا ان كل الشباب حبو من على النت
على العموم انا عندي معلومه ومش عارف ليه كل اصحابي بنات او ولاد مدمرين عاطفيا مش عارف ده ايه النحس ده
وكل واحد يحبلو من على النت يجي يعد يعيط ويطنط
طب طلمى انت عارف ان الحب من على النت فاشل بتحب ليه ؟؟؟
اسباب فشل الحب من على النت؟؟؟
طبعا اسبابه اوووووف انت هتعد ده كتيررررره
من اهمها
ان الولد الي انتي بتكلميه او البنت الي انت بتكلمها محدش فيهم بيكلم بصدق مع التاني لازم يكدبو على بعض
الولد يجيب صوت صحبو حلو وعجيب يقوم مسمعو للبت البت تقووول بس هوا ده فارس احلامي هوا ده حياتي وهوا اساسا مش صوتووووو
والبنت تيجي تاخد صوره من المجله وتصورها وتحطهالك وتبص الولد يشوفها يقول ايه ده دي حلووووه موووووت
اشطه هيدي مواصفات فتات احلامي لكن لو شافها في الحقيقه هيلاقيها قررررد
طبعا الولد هيسبها عشان هي كذبت عليه والبنت هتسيبو وهتنجرح عشان هي فاااااااااكره انو هوا سبها عشان شكلها قررررد لا ده عشان كذبت
والولد نفس الشي
المهممممم ان الولد والبنت الي بيحبو من النت التنين بيطلعو مجروحين
ما علييينا انا اناشد كل شاب وكل فتاه انهم لازم يعرفو ان فتره الحب من على النت دي حلممم وبس وملهوش نهايه
عشان يستمر الحب من على النت لازم الشاب والفتاه يتعملو مع بعض بصدق تاااام ويشوفو بعض كام وكل حاجه بس برضوووو احتمال 50 في الميه انها مش هتنجح
زي واحد صحبي انا وهوا على الشات وهوا كبير وبيششتغل علق واحده من الشات شفها حلوه واموره وكلمو بعد كام هوا مجوز واحده فرنسيه وعندو عيال طلق مراتو الفرنسيه عشان يجوز البنت دي انا صحيت تاني يوم لقيتو بيقلي امسح ايمال حببتي من عندك وكدا قلتلو اوك
بعديها بشهر لقيتو بيقلي اانا عاذمك على فرحي في العيد
قلتلو بجد على مين قالي البنت كذا كذا
انا قلتلو طب ومراتك قالي لا انا طلقتها واهي راحت على بلادها
وحصلت مشكله ادخلت فيها صحبه البنت الي بيحبها من على النت واتفرقو
صحبي استفاد ايه طلق مراتو وام عيالو عشان حب كان حلممممممممممم وبس
الحمد لله انا مجربتهوش ومش هجربو اساسا ههههههههه
وياريت كل بنت وكل ولد مجربوش الحب من على النت ميحولوش كمان يجربو الا بقه اذا هيتقبلو ددي هتبقى حاله تنيه لانهم هيشوفو بعض وهيفهمو بعض والامور هتبقى واضحه وكمان مش هيكون في كذب لان الكدب في الحقيقه ملوش رجيلن وزي ما المثل بيقول ( خليك وراى الكذاب لحد بابا البيت )
طبعا دي النهايه وسلاحف

مع تحياتى:
ملك الأحساس

_________________

مع تحيات
ملك الأحساس

Admin
Admin

المساهمات : 249
تاريخ التسجيل : 03/01/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://clipyano.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى